Általános szerződési feltételek:


A regisztráció előtt kérünk, figyelmesen olvasd el Általános Szerződési Feltételeinket. Ez minden regisztrált felhasználónkra kötelező érvényű. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában elérhető, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal (célszerű ezért annak elmentése). A Laptopok Szervize fenntartja magának a jogot a jelen ÁSZF részbeni vagy teljes módosítására a már megszerzett fogyasztói jogok sérelme nélkül. Fontos tudomásul venni, hogy a létrejött egyedi jogügylet részévé a jogügylet létrejötte napján hatályos ÁSZF válik.
A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének megtételével azt is jelzed, hogy teljes körűen megértetted és elfogadod a Laptopok Szervize mindenkor hatályos általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit. Elfogadás hiányában jogügylet nem kezdeményezhető, joghatás nem keletkezik.
A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatos információkat megtalálod az Információk oldalunkon, illetve felmerülő kérdéseidre szívesen válaszolunk a megadott elérhetőségeinken!

Üzemeltetői adatok:
Cégszerű megnevezés: SRGP Kft.
A társaság székhelye: 1164 Budapest, Felsőmalom u. 16.
A társaság telephelye: 1067 Budapest, Hunyadi tér 3.
Kapcsolattartó neve: R. József
Cégjegyzéket vezető cégbíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Cégjegyzékszám: 01-09-967061
Adószám: 23470246-2-42
Webtárhely: Webjelenlét Kft., 1048 Budapest, Szíjgyártó utca 8. V. em. 15., +36 20 353 6900; info@webjelenlet.hu
A szerződés nyelve: magyar
Telefonos elérhetőség: 06-20-5-444-666
e-mail elérhetőség: kapcsolat@laptopokszervize.hu
skype elérhetőség: laptopokszervize

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
A megjelenített termékek megvásárolhatók interneten keresztül házhozszállítással, személyes átvétellel illetve az üzletünkben is, ha a termék mellett fel van tüntetve, hogy van raktáron.

A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatóak:
Megveszem: azt jelenti, hogy a termék raktáron van, tehát az üzletben megvásárolható, vagy kiszállítható. Amennyiben az általad kiválasztott terméknél ez a felirat szerepel úgy szeretettel várunk üzletünkben, vagy az árut interneten is megrendelheted, személyes átvétellel, avagy futárszolgálati kézbesítést is kérhetsz .
Megrendelem: Ebben az esetben a termék nincs raktáron, de már forgalomban van, tehát ha jelzed felénk szándékodat miszerint egy ilyet szeretnél, mi megrendeljük neked és a megérkezéséről értesítünk. Rendelésedet leadhatod az interneten, telefonon keresztül vagy e-mailben is. Kérjük olvasd el az Árak pontot is.
Előrendelem: Az ilyen státuszú játékok még nincsenek forgalomban, de a közeljövőben az üzletek polcaira kerülnek. Ha előrendelsz egy játékot, akkor a hozzánk beérkező első szállítmányból félrerakjuk neked a kívánt mennyiségben. Abban a nem várt esetben, ha az összes előrendelt mennyiségnél esetleg kevesebbet kapunk, a leadott előrendelések időbeli sorrendjében szolgáljuk ki rendelőinket. Éppen ezért javasoljuk a beszerezni kívánt termék minél hamarabb történő megrendelését. Amennyiben egyáltalán nem- vagy késve érkezik be raktárunkba a termék, a feltüntetett megjelenési időponthoz képest, úgy a nem- illetve a késedelmes teljesítésért, valamint az ebből eredő károkért felelősséget nem vállalunk. Kérjük olvasd el az Árak pontot is!

A termékek mellett feltüntetett árak bruttó árak, és az áfát tartalmazzák. A szállítási költség az ár alatt van feltüntetve.

Szeretnénk megjegyezni, hogy ritkán ugyan, de előfordulhat, hogy a raktáron felirat egyetlen egy darab terméket takar, vagy rendszerhiba miatt látod, hogy az elfogyott termék még raktáron van. Ezért szeretnénk kijelenteni, hogy még a raktáron levő státuszú termékek esetében sem tudjuk garantálni, hogy az adott játék reálisan az az üzletben van, illetve postázható. Az ilyen termék rendeléséből fakadó károdért sajnos nem tudunk felelősséget vállalni, azt azonban vállaljuk, hogy a lehető legrövidebb időn belül értesítünk, ha az adott termék még sincsen ténylegesen raktáron.

Árak
A raktáron levő termékek esetében a feltüntetett ár az a bruttó ár, amennyit fizetned kell a termékért (ehhez addicionálisan hozzátevődik a futárdíj).
A rendelhető, előrendelhető termékek esetében feltüntetett ár, az árkalkulációkor fennálló piaci helyzet szerint került kialakításra. A rendelhető, előrendelhető termékek az árkalkuláció pillanatában még nincsenek ténylegesen az üzletben- sőt, előfordulhat, hogy még hosszú hónapokig nem is lesznek- az előrendelhető termékeknél mindig látod a termék adatlapján, hogy mikor érkezik. Ilyenkor az ármeghatározásnál a kiadó által felkínált árakat, valamint az aktuális devizaárakat vesszük figyelembe. Mivel a termékek raktárunkba érkezéséig sok idő eltelik(eltelhet), így külső tényezők- a kiadó áremelése, a forint jelentős gyengülése- arra kényszeríthet minket, hogy változtassunk az oldalon korábban megjelentetett áron. Természetesen abban az esetben, ha a változás pozitív irányú, akkor mi is csökkentjük az árainkat. Megjegyezzük, hogy az árkorrekció során mindig figyelemmel kísérjük a piacon levő kínálatot, és igyekszünk a legolcsóbbak maradni még az áremelés mellett is, hogy Neked a legjobb legyen. Ezért szeretnénk leszögezni, hogy a rendelhető, előrendelhető státuszú termékek esetében az árváltoztatás jogát fenntartjuk! Fenntartjuk abban az esetben is, ha te már előrendelted, megrendelted az adott terméket.

Az előrendelhető termékeknél, az oldalon előforduló 1 Ft.-os termékdíj, csak az oldalon futó szoftver programozása miatt van megadva, mivel az 0 Ft.-os árat nem tud értelmezni. Ez nem jelenti azt, hogy a termék ennyibe fog kerülni! Ilyen esetekben arról van szó, hogy a termékre még mi sem kaptunk árajánlatot a beszállítóktól így nem tudunk kalkulálni vele, azonban szeretnénk jó előre jelezni, hogy a termék kapható lesz az üzletben. Az árváltoztatás jogát tehát itt is fenn tarjuk!

A még meg nem jelent termékek, és azok árai tájékoztató jellegűek! Ugyanez áll a megrendelhető, aktuálisan nem raktáron lévő termékekre! Az oldal tulajdonosa semmilyen felelősséget nem vállal érte! Az esetleges árváltozásnál lehetőséget biztosítunk Neked az indoklás nélküli elállásra mindaddig, amíg az adott termék nem kerül postázásra.

Rendelési információk:

1. Általános információk, a rendelés menete

Rendelés feldolgozása:
A megrendelések feldolgozása munkanapokon 16 óráig történik. Amennyiben a megrendelésedet később adod le, azt csak a következő munkanapon tudjuk feldolgozni. A 16 óráig beérkezett rendeléseket, amennyiben a termék raktáron van, már a következő munkanap kézbesíti futárszolgálatunk.
A termékek kiválasztása után a vásárlás gombra kattintva a megrendelésed elküldésre kerül. Ezután a megadott e-mail címedre fogsz kapni egy visszaigazoló levelet a rendelésedről, melyben ismét leellenőrizheted a megadott adataidat illetve a rendelt termék(ek)et. Eltérés esetén az ott megadott e-mail címen vagy telefonszámon tudsz értesíteni minket.

A rendelés menete:
Lényeg:
1. Regisztrálsz az oldalon
2. A megadott e-mail címre kapsz egy visszaigazolást
3. Bejelentkezel
4. A Kosárba gombra kattintva a termék a kosárba kerül.
5. A jobb felső sarokban a kosár ikonra kattintva megtalálod a kiválasztott játékok listáját
6. Pénztár gomb
7. Szállítási illetve számlázási cím megadása
8. Rendelés megerősítése gombra kattintás
9. Visszaigazoló e-mail megérkezik (amennyiben az nem történik meg előfordul, hogy rosszul adtad meg az e-mail címed, esetleg megtelt a postafiókod. Az sem kizárt, hogy a spam-mappába került!)

Az oldalon előzetes regisztráció nélkül is lehet rendelni, ebben az esetben azonban a rendelés feladása előtt ki kell tölteni egy űrlapot. Ha ezt megtetted, automatikusan regisztrált felhasználóvá válsz.

Regisztráció Az oldal tetején a Fiók gombra kattints, és a lenyíló ablak alján a Fiók létrehozása gombra. Értelemszerűen ki kell tölteni az adatlapot. A végén kiküld a rendszer egy megerősítő emailt, amiben vissza kell igazolni azt. Ezzel elkészült a felhasználói fiók.

Regisztráció törlése:
E-mailben (kapcsolat@laptopokszervize.hu) tudod jelezni, ha töröltetni szeretnéd regisztrációdat.

Termékek kosárba helyezése
Ha egy terméket meg szeretnél rendelni, kattints a termék mellett található kosár-ikonra, amely mellett a termék státuszának megfelelő feliratot látsz. A sikeres kosárba helyezést egy felugró ablak is jelzi.
A termék adott vásárlás gombjának többszöri megnyomásával a termék darabszáma a kosárban is arányosan nő.

A kosár (lásd a használati útmutatót)

Tovább a pénztárhoz
Ha összeállítottad a rendelésed és leellenőrized, hogy minden kiválasztott terméket szeretnél-e megvásárolni, a TOVÁBB A PÉNZTÁRHOZ gombra kattintva folytathatod a rendelési folyamatot.

A kosaradat bármikor elérheted a jobb felső sorban található kosár gomb megnyomásával.

Vásárlás
A megrendelőlapra a kosár oldalán található PÉNZTÁRHOZ gomb megnyomásával juthatsz. Ezt akkor tedd meg, ha a kosarad tartalmával elégedett vagy, és a kiválasztott termékeket valóban meg szeretnéd vásárolni. A megrendelőlap teljes kitöltése kötelező, hiszen ez a rendelés leadásának alapvető feltétele.
Kitöltés
Kérünk minden adatot pontosan, és körültekintően adj meg. A piros csillaggal jelzett részek kitöltése kötelező! Ne legyen kivétel ez alól a telefonszám sem, mert ha azt nem adod meg, akkor nem tudjuk telefonon visszaigazolni a rendelést.
Megjegyzés
Az üzenet mezőben a rendeléssel, szállítással kapcsolatos kérdéseidet teheted fel, illetve egyéb információkat adhatsz meg (pl.: kapucsengőn más a felirat, csak bizonyos napszakban felel meg a kiszállítás stb.).
Átvétel módja
Legördülő sávból választhatod ki, hogy milyen módon szeretnél hozzájutni a termékhez. Személyes átvétellel-e, avagy futárszolgálattal.
Számlázási, szállítási cím módosítása
A kosár tartalma alatt láthatod személyes adatlapod is, amit itt is felülírhatsz, pl.: ha máshova kérnéd a szállítást, illetve a számlát, mint a hivatalos lakcímed.
Vásárlás
Ha mindennel végeztél, akkor a rendelésed befejezését a VÁSÁRLÁS VÉGLEGESÍTÉSE gombra kattintva teheted meg. Ezután a megadott email címedre fogsz kapni egy visszaigazoló levelet a rendelésedről, melyben ismét leellenőrizheted a megadott adataidat illetve a rendelt termék(ek)et. Eltérés esetén az ott megadott email címen vagy telefonszámon tudsz értesíteni minket. A vásárlás véglegesítése után a szerződés közöttünk létrejön.

Rendelés törlése
Rendelésedet a visszaigazoló emailben küldött linkre kattintva mindaddig törölheted, amíg azt nem adtuk át a futárszolgálatnak. Átadás után emailben a kapcsolat@laptopokszervize.hu címre jelezve teheted meg.

Elállás
Jogod van interneten történő vásárlás esetén a termék átvételtől számított 14 napon belül a vásárlástól indoklási kötelezettség nélkül elállni. Az elállás határidőben történik, ha 14 napon belül elküldöd írásbeli nyilatkozatodat a kapcsolat@laptopokszervize.hu email címre. A nyilatkozatod mindenképp tartalmazza: a rendelési nevedet, a címedet, a visszaküldeni/visszahozni kívánt termékeket, a rendelés dátumát, valamint jó, ha feltünteted a rendelési azonosítót is emailedben.

Fontos, hogy a nyilatkozat elküldésétől számított legkésőbb 14 napon belül a terméket visszajuttasd üzletünkbe. Határidőben visszajuttatottnak minősül, ha a feladás 14 napon belül megtörténik.

Szoftverek esetében az elállási jog csak kibontatlan állapotban érvényes, ha a gyári csomagolás nem sérült. Gépek, kiegészítők esetében kibontáskor is, amennyiben a garancialevéllel rendelkezel.
A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt). Amennyiben ezen vizsgálatnál jelen kívánsz lenni és ezt az elállási nyilatkozat megtételénél jelzed, akkor a termék hozzánk való megérkezésétől számított 2 munkanapon belül megírjuk a bontás időpontját, amely legfeljebb az értesítés megküldésétől számított 3 munkanap. Az elkészült felvételt az általános elévülési idő bekövetkezéséig tároljuk és abból csak Hatóságok és igényed szerint – a költségek vállalása esetén – Részedre adunk másolatot.

Amennyiben a vásárlásért futárdíjat is fizettél, cégünk azt is visszatéríti neked, de a visszaküldés díja téged terhel, valamint kötelezhető vagy a nem rendeltetésszerű használatból eredő károk megtérítésére! A cég köteles a visszahozott termék kézhezvételétől 14 napon belül visszatéríteni a vételárat. A visszatérítés módja a vásárlás szerinti fizetési mód (futárszolgálatunk nem szállít ki pénzt, így vagy személyesen készpénzben, vagy banki átutalás, esetleg postai csekken), de üzletvezető és a vásárló közötti külön megállapodás szerint is történhet, amellyel semmilyen többletköltség nem terhel téged.

A termék visszavételéhez nem vagy  köteles az eredeti számlát elhozni, azonban kötele vagy az összes tartozékot visszaszolgáltatni és a garancialevelet bemutatni.

Nem illet meg az az elállás joga, ha a termék egyedi, kifejezetten a kérésedre készült.

2. Egyedi esetek szabályai

Adatlap, adatmódosítás
A regisztrációkor megadott adataidat használjuk a rendelések teljesítéséhez is, ezért nagyon fontos, hogy valós, és aktuális adatokat adj meg!
Adataidat az ADATLAP alatt érheted el, itt lehetőséged van ezek felülírására is. Az ADATLAP-ot a bal menüsáv alatti dobozban találod. Itt kétféle adatot találsz:
Személyes adatok: ezek szükségesek a rendelésekhez
Megrendelések: itt találod aktuális megrendeléseidet, melyeket továbbíthatsz nekünk, avagy a kívánságlistádhoz adhatsz, illetve törölhetsz is.

A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének módja illetve Házhoz szállítás, információk, Házhoz szállítás díjszabása

Szállítási és fizetési lehetőségek
Az oldalunkon megrendelt termékeket a G4S futárszolgálat segítségével, utánvételes (a csomag átvételekor a kézbesítőnek fizetendő) küldeményként tudjuk eljuttatni hozzád, amennyiben azt szeretnéd. Futárszolgálatunk az egész ország területén igénybe vehető. Ha mégis a személyes átvételt preferálod, úgy üzletünkben készpénzfizetés ellenében (1067 Budapest, Hunyadi tér 1.) veheted át a terméket.

Futárszolgálat
A futárszolgálat a G4S Futárszolgálat segítségével történik, aki kiváló szállítmányozási szolgáltatást nyújt.

Ennek keretében igénybe vehető:
* Házhoz-szállítás minden címre
* Országosan 1 munkanap kézbesítési idő
* Fuvarozási biztosítás

Országosan választható a G4S futárszolgálattal történő kézbesítés. A futárszolgálat munkatársai a feladástól számított 24 órán belül vállalják a csomagok kézbesítését. Mivel a futárok napközben dolgoznak, kérjük, hogy olyan szállítási címet adj meg, ahol munkanapokon 9-17 óra között át tudja valaki venni a csomagot!

Jó hír a vidéken lakóknak, hogy nem részesülnek hátrányban a távolság miatt, hiszen a futárszolgálat egységesen szállít minden magyarországi címre, függetlenül attól, hogy fővárosi, vagy vidéki címről van-e szó.

A G4S munkatársai szükség esetén telefonon is egyeztetnek a címzettel, ezért kérünk, hogy a megrendelőlap kitöltésekor olyan telefonszámot adj meg, amelyen általában elérhető vagy! Ha a címzett az első kézbesítéskor nem tartózkodik a címen, a kézbesítő értesítést hagy a csomag érkezéséről. Ezen az értesítőn általában a futár megadja a saját telefonszámát is, hogy egyeztetni lehessen az újabb kézbesítésről. Sikertelen kézbesítés esetén a futár másnap ismét megpróbálja kivinni a csomagot.

A szállítási költség a termékek értékének és súlyának függvényében változik. Minél nagyobb értékű egy csomag, annál költségesebb a kiszállítás, de 25.000 Ft felett ingyenes a szállítás. (Egyedi esetekben ettől eltérhetünk, ilyenkor a termék adatlapján mindig feltüntetésre kerül a szállítási költség összege)

Akciónk keretében a futárdíj 25.000 forintos csomagfeladás felett elengedésre kerül. A csomag értékének végösszege azonban nem feltétlenül egyezik meg a rendelés végösszegével. Előfordulhat, hogy a rendelés értékét emelik olyan tételek, amelyek nincsenek raktáron üzletünkben. A csomag-ellenkező kérés kivételével- minden esetben feladásra kerül a raktáron levő termékekkel, akkor is, ha azok együttes összege nem éri el az ingyen-postázási limitet! Ilyenkor a futárdíj kiszámlázásra fog kerülni! Kérjük, amennyiben azt szeretnéd, hogy a csomag ne induljon el, csak az összes termék együttes megléte esetén, azt a megjegyzés rovatban külön jelezd kollégáinknak! Ellenkező esetben a csomag feladásra fog kerülni.

A termékek szállítási költsége az adott platformnál a termék adatlapján megtalálható.

Ez a költség tartalmazza a csomagolási, szállítási és utánvételi díjat is!

A szállítási költség a csomagban található áru értékétől függ, az értékhatár megállapításánál a szállítási költség nélküli összeget kell figyelembe venni. (Pl.: ha a csomagban található szoftver ára 6990, a szállítási költség 990 Ft, a csomag átvételekor fizetendő utánvételi összeg így 6990+990, vagyis 7980 Ft lesz.)

Fontos!
A hétfőtől csütörtökig 16 óráig leadott rendelések a következő munkanap folyamán kerülnek kiszállításra.
A hétfőtől csütörtökig 16 óra után leadott rendeléseket két munkanap múlva szállítja ki a futárszolgálat.
A pénteken 16 óra előtt leadott megrendeléseket hétfőn kapod kézhez. (Amennyiben a hétfő munkanap. Ellenkező esetben a hétfőt követő legközelebbi munkanapon.)
A pénteken 16 óra után leadott megrendelések kedden kerülnek kiszállításra. (Amennyiben a kedd munkanap. Ellenkező esetben a legközelebbi munkanapon.)

Fontos!
A garancia levelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjél megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérd jegyzőkönyv felvételét és ne vedd át át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

FONTOS! Munkatársaink minden esetben hibátlan, és sérülésmentes (kivéve, ha kifejezetten ilyet vásárolsz) terméket tesznek bele a csomagodba. A csomagok külsős cég szállítja ki Neked, sajnos ritka esetben előfordulhat, hogy szállítás közben sérül a csomagod. Kérjük, hogy amennyiben módodban áll, bontsd ki a csomagot a futárszolgálat munkatársa jelenlétében, és győződj meg róla, hogy sérülésmentes terméket kaptál-e. Kérjük, hogy amennyiben sérült a csomagolás, vagy rongálódott lenne a termék mikor átveszed a csomagot, kérdd meg a kézbesítést végző futárt, hogy vegyen fel jegyzőkönyvet a sérülésről. A futárszolgálat szabályzata értelmében ugyanis csak ebben az esetben tudják elfogadni a reklamációt. Megértésedet köszönjük!

Személyes átvétel
A megrendelt termékeket Budapesten személyesen is átveheted üzletünkben. A személyes átvétel díjmentes. Kérjük, hogy amennyiben nem tudsz 3 munkanapon belül jönni a raktáron levő termékért, a megrendelőlap megjegyzés rovatában tüntesd fel, mikor szeretnéd átvenni a csomagodat. Ha ezt elmulasztod, és 3 munkanapon belül nem veszed át a terméket, a rendelésedet töröljük.
Üzletünk címe:
1067. Budapest, Hunyadi tér 3.
Nyitva tartás: Hétfő-Péntek: 10-18 óráig, Szombat: 9-14 óráig

Fizetés:
Kiszállítás esetén csak utánvétellel való fizetés megoldható.

Garancia
Garanciális feltételek
Szavatossági, jótállási kötelezettségeinknek a Polgári törvénykönyv, a 151/2003 (IX.22.) -, a 45/2014 (II.26.) Kormány rendeletek, valamint a 19/2014 (IV.29.) NGM rendelet rendelkezéseinek megfelelően teszünk eleget.
A vásárló számára nyitva álló, a termékhez járó jótállási jegyen meghatározott garanciaidő alatt vagy kicseréljük, vagy szervizünk megjavítja az esetlegesen meghibásodott olyan termékeket, amelyekre jótállási kötelezettségünk kiterjed.

Speciális esetek:
Sony termékek
Gyári Sony gép, kiegészítőt, tartozék meghibásodása esetén hívd a 06 1 814 4800 (munkanapokon 11:00-20:00 között ) –es telefonszámot, ahol a Sony munkatársai fognak segíteni neked. Online hibabejelentés: http://support.sony-europe.com/repair/index.aspx?site=odw_hu_HU oldalon.
Microsoft termékek
Gyári Microsoft gép, kiegészítő, tartozék meghibásodása esetén hívd a 06 80 018590 (munkanapokon 09:00-17:00 )-es telefonszámot, vagy látogass el a https://myservice.xbox.com/hu-HU/Pages/Welcome.aspx weboldalra, és jelentsd be a hibát.

Gépek
Üzletünk igyekszik mindent megtenni a kényelmed érdekében, éppen ezért elegendő a géphez kapott garancialevél megőrzése a garanciális javítás esetére. A megvásárolt gép számát regisztráljuk rendszerünkben, így a szám és a garancialevél kellően bizonyítja, hogy az esetlegesen javításra szoruló készüléket nálunk vásároltad.
Játékok
Játékokra akkor tudjuk a 12 hónapos garanciát vállalni, ha az nem karcos, nincs összefogdosva, meggörbítve, megtörve, eltörve stb. Vagyis, ha a hiba magában a szoftverben van, nem pedig a szakszerűtlen használat miatt élvezhetetlen.
Szavatossági jogok, jótállás
Garanciaidő
Új gépek esetén: 12 hónap
Microsoft gépek esetén 12 + 12 hónap
                       12 hónap teljes körű garancia
                       12 hónap adatlapi garancia
Új kiegészítők esetén: 6 hónap
Új szoftverek esetén: 12 hónap
Használt termékek esetén típustól függetlenül 1 hónap
Szervizgarancia: lásd a szervizoldalon az egyes javítási feladatoknál.

Kellékszavatosság
Üzletünk hibás teljesítése esetén a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint kellékszavatossági igényt (a termék már annak átvételekor hibás volt, csak se te, se mi nem tudtunk róla) érvényesíthetsz velünk szemben. Ennek keretében kérhetsz: kijavítást vagy kicserélést (kivéve, ha az ezek közül az általad választott igény teljesítése lehetetlen vagy aránytalan többletköltséggel járna). Ha ezeket nem kérted/nem kérhetted, úgy igényelhetsz árleszállítást, illetve a hibát mi magunk is kijavíthatjuk. Ha mindezen opciók közül egy sem vezet eredményre, végső esetben elállhatsz a vásárlástól.
Választott kellékszavatossági jogod helyett egy másikra is áttérhetsz, az áttérés költségét azonban Te vagy köteles viselni (kivéve, ha miattunk kellett másikat választanod).

A hibát köteles vagy annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni velünk. A szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogaid már semmiképpen sem érvényesítheted. Használt termék esetén ez a határidő egy hónap.

A termék átvételétől (teljesítés) számított hat hónapon belül kellékszavatossági igényed érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele. Hat hónap eltelte után azonban már Te vagy köteles bizonyítani, hogy az általad felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság
Termékhiba esetén választhatsz, hogy a fenti kellékszavatossági igényeidet nálunk kívánod-e érvényesíteni, avagy közvetlen a gyártót, forgalmazót keresed meg (termékszavatosság). Termékszavatossági jogoddal kérheted a hibás termék (vagy minőségi hibás, vagy nem felel meg a leírásban adott tulajdonságoknak) kijavítását vagy kicserélését. Igényed a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheted. E határidő elmulasztása jogvesztő. A termék hibáját neked kell bizonyítanod.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Fontos! Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthetsz. Termékszavatossági igényed eredményes érvényesítése esetén a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényed már a gyártóval szemben érvényesítheted.

Adatkezelés
A honlapon keresztül történő vásárláshoz először regisztrálnod kell a rendszerben. A regisztráció folyamán megkérünk, hogy add meg teljes nevedet, e-mail címedet, telefonszámodat, szállítási és számlázási címedet. Adatkezelési jogosultságunk a Te hozzájárulásodon alapul, amely hozzájárulást a regisztrációval adsz meg. Az itt megszerzett adatokat szigorúan bizalmasan kezeljük, harmadik félnek nem szolgáltatjuk ki, kizárólag törvény által szabályozott esetben, az adatbiztonság maximális szem előtt tartásával. Kivételt képez ez alól a kézbesítést végző futárszolgálat, illetve az Árukereső.hu-nak automatikusan továbbított adatok (név, email cím, vásárolt termék), akik adataidat arra használják fel, hogy a cégünk értékeléséhez szükséges emailt elküldjék neked. A kézbesítéshez szükséges adatokat a futárszolgálat rendelkezésére bocsátjuk.
A megszerzett adatokat statisztikai szempontból hasznosítjuk, hogy ezek által még jobban ki tudjuk elégíteni látogatóink és vásárlóink igényeit.
A regisztráció folyamán egy saját magad által választott jelszót állíthatsz be adataid védelmére. Regisztráció után lehetőséged van adataid megváltoztatására vagy regisztrációd törlésére (e-mailen vagy telefonon keresztül). Adataidat a törlési kérelmed megtételiéig kezeljük, amely törlést bármikor van lehetőséged kérni.

A regisztráció illetve a vásárlás során megadott adatok a cég saját nyilvántartásába kerülnek, amelyhez harmadik fél nem férhet hozzá. Ezeket az adatokat szigorúan bizalmasan kezeljük. Arról tájékoztatunk, hogy adataid megadásával hozzájárulsz, hogy új termékeinkről e-mailben ismertetőt küldjünk Számodra. Amennyiben úgy érzed, hogy a személyes adataidhoz fűződő jogodban sérelem ért, ez esetben tiltakozhatsz az adatkezelés ellen és Bírósághoz is fordulhatsz. Jogaid, lehetőségeid részletes szabályait az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény tartalmazza.

Panaszkezelés
Észrevételeidet, esetleges panaszaidat a kapcsolat@laptopokszervize.hu email címre várjuk. Cégünk konfliktus esetén  mindenképp törekszik a békés megoldásra, tájékoztatunk, hogy jogod van békéltető testülethez fordulni:
Budapesti Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefonszáma: (1) 488-2131
Fax száma: (1) 488-2186
Név: Dr. Baranovszky György
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu; 

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a Laptopok Szervize általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.
Az együttműködés során mindkét fél a jóhiszeműség és a tisztesség elvének figyelembe vételével, kölcsönösen együttműködve köteles eljárni.

Jelen ÁSZF a www.laptopokszervize.hu oldalra való közzétételével lép hatályba.
Az ÁSZF megváltoztatására a Szolgáltató egyoldalúan jogosult amennyiben ezt jogi vagy egyéb szabályozások módosulása ezt indokolttá teszi.
Felek közötti mindennemű nézeteltérés esetén a békés úton történő megállapodást részesítik előnyben, amennyiben ez nem lehetséges a Budapesti XX., XXI. és XXIII. Kerületi Bíróság kizárólagos illetékességét kötik ki.

Az Általános Szerződési Feltételek letölthetők itt.