Szervizfutár szolgáltatás

A távolság nem akadály! Gyorsan, egyszerűen, kényelmesen intézheted otthonról meghibásodott készüléked szervizeltetését! Csomagodat teljes nyugalomban várhatod vissza, mert szerződött szervizfutárunknál értékbiztosított minden csomagunk! Csak kövesd az a lábbi útmutatást!

1. Figyelmesen töltsd ki a megrendelő-űrlapot.
2. Csomagold be az elküldendő készüléket.
3. Add át a futárnak, aki elismervényt ad a csomagról.
Ekkor már csak elektronikusan kell végigkísérned a folyamatot:
 
4. Várd meg az elektronikus értesítést szervizünktől, hogy beérkezett hozzánk.
4.1. Ha árajánlatot kértél javítás előtt, várd az ajánlatot.
4.2. Jelezz vissza, kéred-e a javítást.
5. Várd meg az elektronikus eredményértesítést.
6. Jelezz vissza, milyen úton kívánod viszontlátni készülékedet.
7. Várd meg a futár kézbesítését.
8. A futárnak fizesd ki a szervizmunka díját, és a futárköltséget.

 

Szervizmunka lekérdező

Szervizfutár rendelés
  • Mik a fontos kérdések, amikre itt információt várunk?
  • Volt már az adott hibával javítva a készülék?
  • Mi előzte meg a meghibásodást pontosan az utolsó használattól, amikor még működött?
  • Online, vagy offline használatban-e volt a készülék, és a hiba melyik módban jelentkezett?
  • A jelenlegi tapasztalat/jelenség lehető legpontosabb leírása
Új kód

Részletes feltételek

A futár érkezésének varható ideje:

A hétfőtől csütörtökig 16:00-ig leadott megrendelések esetén másnap ott lesz nálad futárunk, hogy felvegye a meghibásodott gépet, amennyiben nem kértél egyedi időpontot a megrendelés során.
A péntek 16:00-ig leadott megrendelés esetén a futár a hétfői nap folyamán várható vagy a megadott egyedi időpontban.
A péntek 16:00 után, és egész hétvégén leadott rendeléseket pedig a rá következő keddenként tudja a futárszolgálat teljesíteni vagy a megadott egyedi időpontban.

Csomagolás

Úgy dobozold be a meghibásodott konzolt, hogy a bélelés tartsa fixen a készüléket annyira, hogy ne mozdulhasson, rázkódhasson szállítás közben. Amennyiben nem szükséges a hiba javításához, vagy annak kivizsgálásához, a készüléken kívül semmi mást ne csomagolj be. Ha véletlenül benne marad egy lemez, vagy nem vehető ki a készülék meghajtójából, feltétlenül tüntesd fel a rögzítéskor az űrlapon, ellenkező esetben nem tudunk felelősséget vállalni a készülékkel elküldött egyéb eszközökért.
A dobozba rakj egy papírt, írd fel neved, címed, telefonszámod, és e-mail címed, hogy a gépet azonosítani tudjuk a megrendeléssel. Kérjük, a dobozra is írd rá a nevedet, a címedet, és a címzettet: LAPTOPOK SZERVIZE 1067 Budapest, Hunyadi tér 3.

Javítás menete

A készülék szervizbe érkezésekor a feldolgozásról elektronikus értesítést küldünk. Amint feldolgoztuk a csomagodat, szerelőnek osztjuk ki a munkát, és a javítás a csomagok érkezése szerint kerül sorra. Minden sikeres javítást teszteléssel ellenőrzünk, és csak akkor küldjük vissza, ha a tesztelés pozitív eredménnyel zárul. Amennyiben a megrendelő űrlapon bejelölted, hogy javítás előtt árajánlatra tartasz igényt, a sorra kerülés után a hiba feltárása következik, és amint megállapítjuk a szükséges beavatkozást, és árajánlatot küldünk. Ha elfogadod, a visszajelzést követően a javítás eredményéről elektronikus értesítést küldünk. Ha a javítást nem kéred, visszaküldjük a készülékedet javítás nélkül. Alapesetben a futárral érkező készülékeket futárral küldjük vissza. Ettől csak akkor térünk el, ha a visszajelzéseddel másképpen rendelkezel.
Visszajelzések fogadása, javítás nyomon követése

Szervizünk digitálisan tartja nyilván az aktuális javításokat. Minden megrendelés egyedi azonosítót kap, amellyel online erre a linkre kattintva ellenőrizheted a javítás alakulását.
Egyszerűen itt jelezhetsz vissza, hogy kéred-e a javítást, illetve a kész értesítést követően is itt jelezheted, hogy milyen úton szeretnéd visszakapni készülékedet. A visszajelzéseket minden esetben regisztrálja rendszerünk, így azt legkésőbb a visszajelzést követő munkanapon kollégáink feldolgozzák. Neked így a legkényelmesebb, nekünk így a legegyszerűbb.

Költségek

    1500 Ft elviteli díj
    1500 Ft- visszaszállítási díj (összesen oda-vissza 3000 Ft) Szervizfutár szolgáltatásunkat 2016. június 30. napjáig díjmentesen biztosítjuk!
    standard szervizdíj, amit az aktuális árlistánkban megtalálsz (előzetes árajánlat igénylése esetén a pontos szervizköltséget a javítás előtt elektronikus értesítés formájában kiküldjük)
    Árajánlat készítése és állapotfelmérés INGYENES

Részletekről információ kérése

A futárral elküldött gépek helyzetéről vagy magáról a szolgáltatásról érdeklődj a szerviz@laptopokszervize.hu címen vagy telefonon a 06-30-910-5327-es számon.